music dumper

Friday, January 21, 2011

My trip to Egypt

Assalamualaikum and hi guys!

Kan saya janji nk crita tntg pngalamn saya waktu kt slh satu trip saya knn kalau da rmi follower? Walaupun x rmi followers, saya akn ttp crita jugakk untuk memeriahkn blog ni. hehe :p tpi ada smbungan lahh sbb x bnyk follower, so, kalau i crita sama je mcm crita kt dinding coz x de sapa yg nk baca knnn?

Waktu tuh flight delay so kitorg kene duduk kt hotel klia-Pan Pacific Hotel!!!! tpi dok skjp jer :(... Mknn2 yg ada semuanya sedap2 belaka! (mknn saja! hehe :P) Ada ice-cream! Ada desert chocolate2! Desert dye mcm mknn2 yg ada kt rumh yg made of  candies, chocolates, bla3x yg ada kt dlm crita Hansel and Gretel tuh. Hmmmm.... Mmg gila2 sdplahh!!! Bnyk kali mkn!

Hrmm... Lif dye... Ha! Lif dye cpt tutup tau! Kene hati2. Bila org nk kluar kene tkn button [< >] yg ada dlm lif tuh. alaa.... yg untuk bukak lif lahh... ada skli tuh beg trsekat. haha! slalu sgt tkn button [< >] tuh smntara org laen kluar then lari kluar lif. hahha! klkr! mcm budk kecil! mmg pun waktu tu masih kanak2! Skrg da x!!!! X sukanya arghhh!!!! Tpi SAYA MASIH MUDA ya!!!

Tmpt msuk hotel dye knn, besaaaaaarrr sgt! Mmg mewah gilerrr2 lahh!! (saya mmg jakon dgn hotel yg mwh2 bgini, maklumlahh saya x slalu g hotel yg mwh2) Tmpt nk duduk sofa yg sdp plak tuh!!! Best gilerr!!! Bilik pulakk. Bilik dia saaaaannngggaaaaat lahh best! Ada burung kt tingkap waktu tuh. Kitorg amik gbr dye. Kitorg tu ialah saya, mak sedara dan juga nenek iaitu org2 yg mmbawa say ke Korea. atau lebih tpt, nenek yg bawa, mak sedara pulakk memegang jwtn tukg jaga syaye yg juga turut dipegang oleh nenek saya. hehe. Sporting kann nenek saya? Best dpt nenek camnih!!! Sporting! Awet muda! (ceeewah! Kalau nenek saya baca nie, kembang smangkuk hidung dye :P) APa lgi? mmg wjr untuk dinobatkn sbgi nenek pling best and cool! i mean sporting! whatever lahh! Yg penting BEST GRANDMOTHER! I LOVE YOU WAWAN! (wawan adalah nama panggilan nenek saya. nnti saya crita sjrh disebalik nama panggilan itu hehe :))

Okay untuk skrg cuma prjlnn saja! nnti2 bru saya crita tntg kt Korea. Nak tunggu follower brtmbh dan nk ajr camner nk wat stand sponge frame tuh :). Sorry 2 keep you waiting but sapa suruh x jdi my follower? hehe.. kidding. actuallly i just want 2 hiburkn u allz dgn my blog and juga bantu mnyelamtkn bumi dgn mengurangkan mpembuangan sampah yang org lain lakukn through art :). Dah ada idea, sebarkan. Nnti korg jgn lupa try kt runmah tau projek2 mnyelmtkn bumi tuh (besar je bunyinya mcm grand sgt!) Actually that's my mission. Save the earth and skrg da ada mission baru:-
1. Hiburkan org atau make people laugh
2. Kalau bole nk bgi tips kt sini psl UPSR tuh pun kalau ada prmintaan yg tinggi atau rayuan (dah lahh merepex jerr :P) Tgklahh dulu. Mision yg nie susah sikit sbb saya bukn pro cuma saya nak share ilmu dgn awk2 semua XD.

Okaylahh bye!
Assalamualaikum,
Love,
Mizz Bubblez :)

2 comments: